top of page

Co může TMC udělat, aby získala a udržela si klientelu, a zvýšila tak příjmy?

Milí uživatelé,


v rychle se měnícím prostředí našeho odvětví, kde 68 % cestujících knihuje více než polovinu svých cest přes neautorizované distribuční kanály, se agentury, které pečují o korporátní klientelu, musí chopit iniciativy.


Díky naší nejnovější infografice se můžete podívat, co vaši korporátní klienti hledají, a tipy, jak můžete zajistit, aby jim vaše nabídka služeb lépe vyhovovala, a to v průběhu celého procesu.



Dnešní obchodní cestující se mění – odpovídá vaše nabídka služeb jejich potřebám?


Rozdíl mezi tím, co korporátní klienti chtějí a co TMC mohou nabídnout, nabourává tradiční obchodní model TMC.


Aby TMC získaly a udržely si klienty, potřebují být agilní v tom, jakým způsobem spravují nabídku svých služeb.


Ale jak?


Stáhněte si našeho nejnovějšího průvodce a zjistěte:

  • Jak se dostat k obsahu, který dnešní obchodní cestující vyhledávají

  • Jaké existují strategie pro zvýšení objemu rezervací, které odpovídají firemní politice, a pro rozšíření SLA

  • Jak svému týmu usnadnit prodej letenek, hotelů a půjčoven aut



Na našem hubu věnovaném TMC kampani naleznete další užitečné informace a spoustu inspirace, např. případové studie, blog a webináře.


Váš Travelport



0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page