top of page

Důležité: Nový způsob přihlášení do Smartpointu a MyTravelport

  • cee-ts
  • Jul 28
  • 1 min read

ree
ree

Vážení uživatelé,


přinášíme vám pár praktických tipů a novinek, které se vám mohou hodit při každodenní práci v systému.


Co se mění?


  1. Uživatelé Smartpointu verze 10.1 a vyšší, kteří ještě nemají účet MyTravelport, budou vyzváni k samostatné registraci prostřednictvím vyskakovacího okna.

  2. Každý uživatel se nově musí registrovat pomocí jedinečné e‑mailové adresy vázané na svou společnost. Sdílené e‑mailové adresy už nebudou podporovány.

  3. Stávajících uživatelů MyTravelport se tato změna netýká.


Proč je to důležité?


Cílem těchto kroků je:


  • zvýšit ochranu proti krádeži přihlašovacích údajů a automatizovaným útokům

  • zjednodušit obnovu účtu

  • připravit cestu pro budoucí vylepšení, jako je jednotné přihlášení (SSO) a vícestupňové ověřování


Co vás čeká dále?


Od září zavádíme nový způsob přihlašování do budoucích verzí Smartpointu. Pouze uživatelé s účtem MyTravelport se budou moci přihlásit.


Výhody účtu MyTravelport


  • Jednotné přihlášení napříč nástroji Travelport

  • Rychlejší podpora díky samoobslužným funkcím

  • Jednodušší správa přístupů a snadné obnovení hesla

  • Přístup k výukovým materiálům a znalostní bázi


Co je potřeba udělat?


  1. Ujistěte se, že všichni vaši agenti mají individuální e‑mailové adresy.

  2. Jakmile se objeví výzva k registraci, povzbuďte uživatele, aby proces dokončili.


Prosíme, sdílejte tyto informace se svými kolegy a správci účtů. Pokud budete mít jakékoli otázky, jsme tu pro vás.


English version: here


Děkujeme za vaši spolupráci a podporu.


Váš Travelport




Rádi byste se na něco zeptali? Budeme se těšit, že nám napíšete na produkty@travelportgds.cz

Comments


bottom of page