Zákazníci očekávají skvělé digitální zážitky, které jsou intuitivní, bezproblémové a rychlé. A zatímco mnoho jiných odvětví posouvá hranice digitálních inovací, maloobchodní prodej v cestovním ruchu zaostává. Cestovní ruch však byl inovátorem v oblasti technologií již dříve a může být opět lídrem.
Jste připraveni pokročit a stát se moderními?
POTŘEBY ZÁKAZNÍKŮ:
MULTIPLE WEBSITES
ENDLESS COMPARISONS
COMPLEX BOOKINGS
JEDNA MODERNÍ CESTOVNÍ AGENTURA
AGENTURY, STOJÍME ZA VÁMI
Travelport
JEDINÁ TECHNOLOGICKÁ SPOLEČNOST, KTERÁ INVESTUJE
DO POSILOVÁNÍ AGENTUR, ABY MOHLY TRANSFORMOVAT SVÉ PODNIKÁNÍ A STÁT SE LEPŠÍMI PRODEJCI.
Další platformy
JSOU VYTVOŘENY TAK, ABY OPTIMALIZOVALY VZTAHY NA STRANĚ NABÍDKY. NEJSOU ZAMĚŘENY NA MODERNÍ AGENTURNÍ PRODEJ.
A JE TO VÝHODNÉ PRO DODAVATELE
Moderní maloobchodní prodej není výhodný jen pro cestovní kanceláře a spotřebitele, ale také pro dodavatele.
Protože když mají zákazníci na výběr z více dodavatelů, produktů a doplňkových služeb, je pravděpodobné, že najdou ideální možnosti - a proto utratí více.
Moderní maloobchodní prodej také pomáhá nastavit správná očekávání zákazníků, takže vědí, co kupují, bez ohledu na to, kde rezervaci provedli. To znamená spokojené zákazníky, kteří nastupují do letadla, ubytovávají se v hotelu nebo si vyzvedávají klíčky od zapůjčeného auta.
VÍCE O MODERNÍM MALOOBCHODĚ