

APIS, výměny, nová technická podpora
Vážení uživatelé,
rádi bychom vás informovali, jak vkládat APIS do TK rezervací, o výměnách EK letenek, a představujeme našeho nového IT kolegu Jakuba, který je vaší novou technickou podporou.
1. Vkládání APISu do TK rezervací:
Na konci vstupu je třeba uvést /H:
příklad: SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL76/M//NOVAK/JAN/H Je-li cestující infant, specifikujte „gender“ takto: MI (male infant) nebo FI (female infant) SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL20/MI//NOVAK/JAN/H SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL20/FI//NOVAKOVA/JANA/H Pokud ke vložení SSR DOCS používáte „Customer Information“ – záložku „Security“ ve Smartpointu, pak se písmeno H vkládá do kolonky „Middle Name“.
2. Výměny letenek
Pokud se vám nedaří výměna EK letenky a systém vám vrací hlášku VENDOR MSG: INVALID DEPARTURE DATE, zkontrolujte prosím, jak máte v masce vloženo NVB a NVA, při vkládání NVB a NVA dejte pozor na nutnost uvést datum i s příslušným rokem. Nevíte, jak na to? Kontaktujte nás, rádi vám s výměnou pomůžeme.
3. Kontakt na nového GDS technika
S radostí vám oznamujeme, že jsme na Helpdesk přijali nového kolegu Jakuba Marka. Kuba nastoupil na pozici našeho dlouholetého kolegy a kamaráda Martina Krupičky, který se rozhodl rozvíjet svou další kariéru v jiném oboru.
Jakuba Marka můžete kontaktovat na:
Email: jakub.marek@travelportgds.cz
Telefon: +420 222 252 419
Mobil: +420 725 377 918
Tímto Jakubovi i Martinovi přejeme spoustu pracovních úspěchů a spokojenosti v jejich novém zaměstnání.
Váš Travelport
Comments