TISKOVÁ ZPRÁVA
Travelport slaví prvního NDC cestujícího na lince Qantas
Melbourne, Austrálie, 19. března 2021: Travelport, celosvětová platforma prodeje cestovních služeb, spouští možnost knihovat rezervace na linkách Qantas prostřednictvím IATA New Distribution Capability (NDC). Jedná se o úplně první rezervace, které byly vytvořeny přes nový komunikační standard prostřednictvím globálního distribučního systému (GDS). V návaznosti na tento historický milník budou moci začít NDC obsah od dubna knihovat všechny agentury v Austrálii a na Novém Zélandu.
ATPI a Maxim’s Travel byly prvními agenturami, které prostřednictvím přelomové Travelport technologie vystavily ve Smartpointu první NDC letenky na linku Qantas. První pasažér, který letěl na NDC rezervaci, cestoval 18. března ze Sydney do Melbourne.
NDC obsah společnosti Qantas je nyní možné knihovat jak přes Smartpoint, tak i prostřednictvím Travelport API připojení. Tento úspěšný krok je jedním z posledních milníků ve spolupráci společností Travelport a Qantas, jejímž cílem je poskytnout agentům distribuční platformu pro Qantas NDC obsah. Australské a novozélandské agentury, které jsou připojené k Travelportu a zaregistrované do Qantas Channel, budou mít počínaje dubnem postupně možnost vytvářet NDC rezervace prostřednictvím Smartpointu a Travelport API. Budou podporovány klíčové funkcionality, jako jsou refundy, automatické výměny a změny letového řádu.
„Pasažéři, kteří už podnikli cestu na NDC rezervaci, jsou tím nejlepším důkazem tvrdé snahy, kterou Qantas, Travelport, ATPI, Maxim’s Travel a všechny naše testující agentury investují do úspěšného zavedení moderního prodeje cestovních služeb,“ říká Kyle Moore, Head of Customer Strategy ve společnosti Travelport. „Tím, že dáváme agenturám přístup k unikátnímu a pesonalizovanému obsahu, jako to děláme dnes v případě Qantas, zvyšujeme jejich konkurenceschopnost. To je klíčová součást příští generace Travelport platformy, která je dnes nejlepší dostupnou platformou prodeje cestovních služeb.“
„Navzdory obrovskému negativnímu dopadu, který má covid na letecké společnosti po celém světě, se Qantas zavázal pokračovat v zavádění NDC programu s klíčovými partnery, jako je Travelport,“ říká Igor Kwiatkowski, Qantas Executive Manager pro Global Sales & Distribution. „V posledních měsících jsme zavedli řadu nových funkcionalit, jako jsou promo nabídky pro členy našeho Frequent Flyer programu. Agenti také mohou pomoci svým zákazníkům zakoupit uhlíkovou kompenzaci. Prostřednictvím těchto výhod se snažíme zákazníkům a partnerům z řad našich agentur dodávat bohatší obsah a lepší uživatelskou zkušenost.“
Peter Muller, International Board Director v agentuře ATPI, k tomu dodává: „V ATPI jsme nadšení z toho, že můžeme být v první linii zavedení NDC obsahu v Austrálii ve spolupráci s Travelportem a že právě u nás byla vytvořena první proletěná NDC rezervace. Sami jsme vývojářem technologií pro cestovní ruch, takže se vždy soustředíme na to, abychom poskytovali ty nejlepší ceny a technologické produkty. Plně jsme se otevřeli tomuto novému věku distribuce, protože rozumíme, že našim váženým klientům přináší výhody, jako jsou věřtší hodnota, možnost výběru a flexibilita.“
Díky NDC rezervacím vytvořeným prostřednictvím Qantas distribuční platformy budou agentury moci cestujícím nabídnout bohatší a osobnější zážitky. Travelport byl prvním GDSem, který s Qantas realizoval NDC napojení a od té doby s tímto dopravcem a řadou agentur spolupracuje na postupné integraci NDC obsahu, tak aby ho agentury mohly prostřednictvím desktopových a API řešení využívat.
NDC je kritickou součástí strategie Travelportu, jejímž cílem je zpřístupnit obsah z různých zdrojů. Tento poslední významný milník je výsledkem intenzivní snahy být v popředí zavedení NDC v našem odvětví. Travelport byl prvním GDS, přes který byla už v říjnu 2018 vytvořena první NDC rezervace a který je napojen na NDC obsah již několika dopravců.
Váš Travelport
Kommentare