Travelport představuje moderní prodejní nástroje pro Travelport+

Updated: Jan 27



TISKOVÁ ZPRÁVA


Travelport představuje moderní prodejní nástroje pro Travelport+


Travelport nadále investuje do své platformy příští generace a představuje zcela nové nástroje a funkcionality, které agentům umožní snadný, moderní a digitální prodej služeb cestujícím.


Langley, Velká Británie, 18. ledna 2022: Travelport, globální technologická společnost, která umožňuje rezervování stovkám tisíc prodejců cestovních služeb po celém světě, dnes představila novinky v Travelport+, své platformě příští generace. Agenti mají nyní k dispozici vylepšené moderní prodejní nástroje, které dláždí cestu k revoluci v prodeji cestovních služeb a k modernizaci rezervování cestovního obsahu. Agenti díky nim snáze nabídnou cestujícím více možností a poskytnou jim ještě lepší služby.


„V rámci naší mise, kdy přinášíme revoluci do prodeje služeb v odvětví cestovního ruchu, nadále vyvíjíme, zjednodušujeme a automatizujeme ty nejdůležitější technologické nástroje. Dnes uvedené vylepšené funkcionality umožňují agentům nabídnout více možností, cestujícím dávají do rukou větší možnost samoobsluhy a zjednodušují ty nejsložitější procesy při poskytování služeb,“ říká Jen Catto, Chief Marketing Officer v Travelportu. „Všichni uživatelé Travelport+ se nyní mohou těšit z modernějšího a primárně digitálního způsobu prodeje, kdykoliv se připojují skrze naši platformu. A to včetně našich desktop uživatelů, kteří potvrdili, že díky nejnovější verzi Smartpointu se všední úkony při správě rezervací změnily na příležitosti, jak poskytnout ještě kvalitnější službu.“


Více možností, bohatší obsah, lepší služby

Evoluce nástrojů a funkcionalit pro agenty v Travelport+ přináší další zjednodušení v přístupu k bohatšímu cestovnímu obsahu z více zdrojů, včetně standardního obsahu NDC (New Distribution Capability). Travelport je prvním a zatím jediným globálním distribučním systémem (GDS), který podepsal smlouvy o distribuci NDC obsahu se všemi třemi hlavními evropskými skupinami dopravců (Air France-KLM, International Airlines Group (IAG) a Lufthansa Group). Naše společnost pokračuje v rozšiřování NDC dohod s více než 16 dopravci z celého světa, včetně American Airlines, Emirates, Qantas a Singapore Airlines.


Adrian Kazim, Chief Operating Officer v Emirates, k tomu řekl: „Emirates a Travelport se společně vydávají na cestu, jejímž cílem je přinést budoucnost prodeje cestovních služeb. Odstartovali jsme ji naší historicky první smlouvou s GDS, která zahrnuje NDC obsah. To nám přinese flexibilitu, abychom inovovali nabídku Emirates a poskytli dynamičtější a personalizovanější nabídky.“


Travelport postupně přidává další nástroje pro obsluhu cestujících, a tím zlepšuje propojení se systémy dopravců a dává agentům možnost poskytovat cestujícím ještě lepší služby a redukovat administrativu. Díky novému napojení se společností Hilton doznala zlepšení i distribuce hotelového obsahu, konkrétně bohatšími detaily o vybavení pokojů, cenách a podmínkách.


Jednodušší správa cesty pro agenty a cestující

Agentury, které používají nejnovější verzi aplikace Smartpoint, mají přístup k balíku funkcionalit, které jim zjednodušují každodenní úkony. Mezi tato vylepšení patří kustomizovanější ocenění itinerářů v Trip Quote.


Rachael Keller, Operations Manager v Globetrotter, k tomu dodává: „Jsme vděční za Travelport+, protože nám usnadnil život. Díky vylepšené funkcionalitě ocenění cesty ve Smartpointu teď můžeme cestujícím mnohem rychleji poskytovat kustomizované itineráře, které více odpovídají jejich potřebám.“


Travelport také spustil v rámci Travelport+ novou platformu Trip Manager, která cestujícím nabízí možnost spravovat vlastní cestu a provádět rychle a snadno transakce kdekoliv a kdykoliv. Díky tomu, že se cestující mohou přes nový portál sami obsloužit, agentury šetří vlastní kapacitu a přitom cestujícím poskytují lepší uživatelskou zkušenost a možnost ke své cestě snadno dokoupit dodatečné služby.


Lenka Němcová, Head of Business Travel v OK-TOURS, k tomu říká: „Trip Manager poskytuje našim zákazníkům všechno, co potřebují, aby se mohli obsloužit sami a upravit si cestu na míru – vše mají na jednom místě. Mohou si přikoupit občerstvení, zavazadla, vybrat sedadla a nechat se automaticky odbavit na let. Usnadňuje jim to přípravu na cestu a celý proces si daleko více užívají.“


Intelligent Storefront a samoobslužné nástroje

Travelport pokračuje prostřednictvím Travelport+ ve své Intelligent Storefront misi. Vylepšená API usnadní agentům porozumět nabídkám jednotlivých dopravců a porovnat je na základě podobných parametrů. Agentury napojené na Travelport budou také moci snadno u NDC a ATPCO tarifů rozpoznat upsell nabídky. Znamená to pro ně jednodušší a modernější vyhledávání a nákup.


Agentury mohou pomocí jednoduchého nástroje pro správu pravidel samoobsluhy, Content Optimizer, lépe spravovat prodané hotelové rezervace. Tento nástroj doplňuje předchozí vylepšení nástrojů pro správu tarifů, a agentury tak mohou snadno vytvářet a kustomizovat vlastní pravidla obsahu. To agentům pomůže maximalizovat příjmy napříč všemi prodanými rezervacemi.


Agentury napojené na Travelport mohou díky nejnovějším nástrojům a funkcionalitám, které jsou dostupné pouze v Travelport+, zprostředkovat svým zákazníkům zkušenost s moderním prodejem cestovních služeb. Přečtěte si více na Travelport.com/plus/simpler-travel-retailing.


Váš Travelport

0 comments