Důležité: Nové přihlašování do Smartpointu od 1. září
- cee-ts
- 5 days ago
- 1 min read


Vážení uživatelé,
jak jsme vás informovali v našem červencovém newsletteru, od 1. září zavádíme nový způsob přihlašování do Smartpointu. Nadále se přihlásíte pouze pomocí účtu MyTravelport.
Co se mění?
Uživatelé Smartpointu verze 10.1 a vyšší, kteří ještě nemají účet MyTravelport, budou vyzváni k samostatné registraci prostřednictvím vyskakovacího okna.
Každý uživatel se nově musí registrovat pomocí jedinečné e‑mailové adresy vázané na svou společnost. Sdílené e‑mailové adresy už nebudou podporovány.
Stávajících uživatelů MyTravelport se tato změna netýká.
Proč je to důležité?
Cílem těchto kroků je:
zvýšit ochranu proti krádeži přihlašovacích údajů a automatizovaným útokům
zjednodušit obnovu účtu
připravit cestu pro budoucí vylepšení, jako je jednotné přihlášení (SSO) a vícestupňové ověřování
Co je potřeba udělat?
Ujistěte se, že všichni vaši agenti mají individuální e‑mailové adresy.
Jakmile se objeví výzva k registraci, povzbuďte uživatele, aby proces dokončili.
Prosíme, sdílejte tyto informace se svými kolegy a správci účtů. Pokud budete mít jakékoli otázky, jsme tu pro vás.
English version: here
Děkujeme za vaši spolupráci a podporu.
Váš Travelport
Rádi byste se na něco zeptali? Budeme se těšit, že nám napíšete na produkty@travelportgds.cz
Comments