top of page

Travelport se připojuje k Travalyst a zvyšuje zaměření na udržitelnost v cestovním ruchu




Tisková zpráva: Travelport se připojuje k Travalyst a zvyšuje zaměření na udržitelnost v cestovním ruchu


  • Leadeři produktů a technologií v Travelportu nyní převezmou aktivní roli ve spolupráci s Travalyst a v implementaci jeho metodiky pro vykazování emisí v prodeji cestovních služeb.

  • Travelport se navíc nedávno stal prvním GDS, který se připojil k programu udržitelnosti GBTA jako zakládající partner v radě vedení udržitelnosti na podporu sektoru firemního cestování.

  • Travelport vyčlenil pro svůj produktový a technologický tým nové oddělení, aby se v rámci své produktové strategie zaměřil na udržitelnost.


Langley, Velká Británie: Travelport, globální technologická společnost, která zajišťuje rezervace pro stovky tisíc dodavatelů cestovních služeb po celém světě, dnes oznámila, že se připojila ke globální koalici udržitelného cestování Travalyst, jako součást svého závazku posouvat vpřed udržitelnost v prodeji cestovních služeb. Travelport také implementuje datovou metodologii Travalyst a vytvoří v rámci platformy Travelport+ možnosti, které pomohou společnostem pro správu služebních cest (TMC) a agenturním zákazníkům urychlit přechod na udržitelné cestování. Travelport jim poskytne nástroje pro efektivní prodej těch nejekologičtějších nabídek a generování reportů o udržitelnosti.


Partnerství s Travalyst

Travelport se připojuje k některým z největších světových platforem a poskytovatelům služeb v cestovním ruchu, mezi něž patří zakládající partneři společnosti Travalyst, jako jsou Booking.com, Skyscanner, Trip.com Group, Tripadvisor a Visa, stejně jako nedávno přidružení partneři, aby aktivně spolupracovali na řešení těch největších výzev pro udržitelné cestování. Travalyst poskytuje univerzální transparentní reporty o emisích a úsilí v oblasti udržitelnosti. Jeho cílem je umožnit prodejcům cestovních služeb, firmám a cestujícím vybrat si tu nejudržitelnější variantu cesty. Travelport se rozhodl připojit ke koalici Travalyst, aby převzal aktivní roli a byl součástí spolupráce, která bude řídit standardy reportingu v našem odvětví a podporovat tak snahu cestovních kanceláří a jejich manažerů.


„Jako nejnovější člen koalice Travalyst nám Travelport přinese neocenitelné odborné znalosti, které nám pomohou v přijetí standardů udržitelnosti napříč odvětvím, protože je spojujícím článkem mezi agenturami a dodavateli,“ řekla Sally Davey, generální ředitelka společnosti Travalyst. „Obrovským přínosem pro cestovní agentury bude náš společný závazek, že budeme spolupracovat v rámci celého odvětví a zjednodušovat způsob sdílení a reportování informací o udržitelných nabídkách.“


Zakládající partner programu GBTA Sustainability

Travelport se také nedávno připojil k programu GBTA Sustainability spolu s mnoha světovými lídry cestovního ruchu, jako jsou American Express Global Business Travel, Delta Airlines, Hilton a SAP Concur. Účast společnosti Travelport ve vedoucí radě pro udržitelnost pomůže řídit úsilí GBTA, definovat prioritní oblasti pro spolupráci a globální akce a pomůže odvětví služebních cest přispívat k opatřením v oblasti klimatu a společenské odpovědnosti. Produktoví a technologičtí lídři Travelportu jakožto zakládajícího člena budou hrát aktivní roli v řízení iniciativ s cílem informovat a posilovat sektor firemního cestování lepšími možnostmi udržitelného cestování.


„Je pro nás nesmírně důležité, abychom podnikli kroky a spolupracovali v rámci celého odvětví na stanovení standardů, které jsou nezbytné pro to, aby se ke všem dostaly potřebné informace a přechod na udržitelné cestování tak byl pro korporace, agenty a cestovatele snazší,“ řekl Tom Kershaw, Chief Product and Technology Officer ve společnosti Travelport. „Travelport dělá díky platformě Travelport+ velké pokroky v modernizaci prodeje cestovních služeb. Pomáháme jejich prodejcům nalézt ty nejekologičtější varianty itineráře.“


Plán Travelportu v oblasti udržitelnosti

Travelport nedávno vyhradil pro svůj tým produktové strategie nové oddělení. Tým se zaměří na upřednostňování udržitelnosti napříč plánovanými produkty a budoucím vývojem. Kromě toho, že se Travelport aktivně zapojil do koalice Travalyst a programu GBTA Sustainability, jeho produktový a technologický tým bude do produktů začleňovat data o udržitelnosti, aby zlepšil možnosti vyhledávání a nakupování na platformě Travelport+. Nové funkce udržitelného nakupování a reportování se začnou zavádět v roce 2023 a pomohou prodejcům cestovních služeb získávat více informací, aby mohli pro své zákazníky snadno rezervovat ty nejekologičtější varianty. Travelport se také zaměří na možnosti, jak vyřešit výzvy spojené s integrací dat a neutralizovat negativní dopady zvyšující objemy emisí.


„V Travelportu prosazujeme data s otevřeným zdrojovým kódem, abychom řešili klíčové problémy s integrací a byli schopni informovat agenty a cestující o nejlepších udržitelných variantách pro jejich cesty bez ohledu na cenu nebo jiné faktory,“ dodal Tom Kershaw. „Naše odvětví má před sebou dlouhou cestu, než se nám podaří dosáhnout toho, aby mělo udržitelné cestování dostatečný dopad, ale můj tým je na tuto výzvu připraven. Zavázali jsme se poskytovat nástroje, které agenti a manažeři cestovních kanceláří potřebují, aby mohli identifikovat nejlepší nabídky šetrné k životnímu prostředí a pomoci tak firmám dodržet závazky v oblasti udržitelnosti.“

 

O Travelportu

Travelport je globální technologická společnost, která zajišťuje rezervace pro stovky tisíc dodavatelů cestovních služeb po celém světě. Kupující a prodejci jsou propojeni platformou Travelport+ nové generace. Ta zjednodušuje propojení nabídek jednotlivých dodavatelů, zlepšuje způsob distribuce služeb a umožňuje moderní digitální způsob prodeje. Společnost Travelport se sídlem v Londýně ve Velké Británii působí ve více než 180 zemích a zaměřuje se na podporu inovací, které zjednodušují složitý cestovní ekosystém.


O Travalyst

Společnost Travalyst založil princ Harry, vévoda ze Sussexu, ve spolupráci s Booking.com, Skyscanner, Trip.com Group, Tripadvisor, Visa. V roce 2021 se k ní připojil Google a v roce 2022 Expedia Group. Ambicí Travalystu je jednou provždy eliminovat negativní dopad cestování. Cílem je propagovat nový, zodpovědnější model cestování, který je postaven na existujících standardech a činí je pro spotřebitele a podniky srozumitelnější, a následně je implementovat a škálovat v co nejširším rozsahu poskytovatelů cestovních služeb. Travalyst pokračuje ve vývoji systému, který jako první na světě dokáže zajistit jednotný rámec udržitelnosti v celém odvětví napříč různými platformami, aby v konečném důsledku umožnily cestujícím činit udržitelnější rozhodnutí.


Zjistěte více na www.travalyst.org

 

Rádi byste se na něco zeptali? Budeme se těšit, že nám napíšete na produkty@travelportgds.cz

0 comments

Kommentare


bottom of page